Bsr-shn123 biz tam bugün 20 haftalık olduk şükürler olsun 19 haftalıkken 300 gram demişti doktorumuz ben çok az bişey aldım 7. Aya girince birden almayı düşünüyorum ama saolsun arkadaşlarım komşularım falan bu gidişle oğlumun bütün çeyizini tamamlayacaklar 😂hataylıyım ve özelde doğurmayı düşünüyorum