hasannisa Kızlar 33. Haftada bebek toplanması normal mi acaba. Gögsümün tam alt kısmında inanılmaz sertlik oluyor. Ve günde defalarca. Doktora da yeni gittiğim için burdan soruyorum. Başına gelen var mı acaba
Nilveannesi10 hasannisa çok sık oluyorsa doktora gitmen lazım doğum sancısı oluyor. Ama seyrekse doğuma hazırlık dedikleri yalancı sancı oluyor