Merveozderya Merhaba arkadaşlar. Antalya ofm hastanesinde doğum yapan var mı memnun kaldınız mı acaba?
Merveozderya El_mu benim doktorum dısarıdan gelicek fiyatını biliyorumda hastane hakkında bir fikrim yok
Ltfy Doğum konusunu bilmem ama 2kere o hastanede ameliyat ve 1gece yatmak zorunda kaldık ve bir serum takıyorlar sonra ne gelen var ne giden sözde özel hastane ama bi tansiyon bile ölçmeye gelmediler ki yüksek tansiyona bağlı rahatsızlıkla gitmiştik. Ve ben de bi kaç kere dahiliye de muayene olmam gerekti acil olarak gittiğimde rezaletti devlet hastanesi daha iyi doktorun keyfi çatacakta gelecek resmen hastalar isyan etti ve susturmaya çalışıp çıkardılar adamı ki haklıydı saat 1buçuğu geçmişti ve doktor hala yoktu devletten beter Die isyan etti ve doktor salına salına koruda yürür gibi geldi. Bidaha asla gitmem