ShrBkr Kızlar selam🙋🏽♀️Eşimle bir türlü isim konusunda anlaşamıyoruz. O Yağız olsun diye diretiyor ben Yaman olsun diye diretiyorum. İsimli hastane çıkışı yaptırıcam yaptıramıyorum. Sizce hangisi kulağa daha hoş ve asil geliyor ?
beyazguvercinim33 ShrBkr teyzesi bir oğlum var 3 yaşında şuan ❤️🧿bir tane de kızım geliyor inaşlalh Yağız ismi ben Ertuğrul çağlar hayranıyım bir dizide yağız isminde oynuyordu çok beğenmiştim şimdiki hamilelikte oğlan olursa koyacam dedim nasip değilmiş ☺️
ShrBkr beyazguvercinim33 Olsun canım Allah evlatlarını isimleriyle yaşatsın uzun ömürler versin 🙏herşey kısmet