babyUras_ SedefUygun benimkide seninki gibiydi 5 haftalıktı. Nettede tahmini hesaplama var ordada 5 haftalık cıkıyo seninki ama emin olmak için doktora gözükün. Hayırlı olsun ☺️
Minectn33 SedefUygun 5 haftalik oluyordur tahminimce benimde ilk değerim böyle yüksek cıktı regliniz kaç gün geçti acaba ?
Musel Bayaa yüksek nerden baksanız 1 bucuk aylık olur tahminimce kaç gün gecikti adetiniz ? İkizde olabilir
Deryayaman Ben yaptırdıgımda adetımden 6 gün gecmıstı benım degerım 6000 küsürdü gıttıgımde 5.5 haftalıktı ikizde olmayabılır canım bir doktora görün yani normal senin
SedefUygun babyUras_ Doktora gidiyorum zaten hamile olduğum kesin ama keseyi göremiyorlar bu kan değerinde normal mi onu bilmiyorum
Minectn33 SedefUygun yeni olduğu içindir o canim arkadaşımda da ilk kese görünmedi birkaç gün sonra gel dedi doktor ona sonra görünmüş
SedefUygun Musel bende çözemiyorum ama keseyi göremedikleri için daha çok yeni diyorlar ama kan da çıkıyor işte
Berdogan Inşallah sağlıklı bir gebeliktir bizde böyle gitmiştik dr a6 haftalikti fakat sol tüp e tutunmuştu yani dış gebelik umarım sizin ki öyle değildir.
babyUras_ SedefUygun normalde kese gözüküyo 1 hafta daha bekleyin bakalım degerlerinde yukselme devam ediyomu