Oznur Kızlar karnımda bir ağrı var hele kaburgalarım küt diye kırılıcak neredeyse Bebek bir yerde toplanıyor canım çok yanıyor bu Doğum sancısı mı oluyor acil lütfen 38+4üz Doğum sancısı belden mi gelir belim değil ama adet sancısı gibi sancım var
Akshulya Olabilir dakikalarına dikkat et saat tut sık sıkmı oluyor geldimi ne kadar sürüyor diye mesela uzandıgında agrın oluyo kalkıp yürüyünce geciyosa bekle ama sürekli tekrarlıyorsa bi dr görün hemen belkide bebiş geliyordur 😍