busra_eylul
Kızlar bu benim ilk doğumum korku heyecan hat safhadaydı artık çok şükür atlattık bugün 12günlük olduk.
Sancı nasıl birşey, ya suyumun geldiğini fark etmezsem kafamda bir sürü soru geceleri uyku uyumuyordum neredeyse. 25agustos akşamı saat 8gibi belimden bir agrı girmeye başladı ama çok hafifti acaba Doğum sancısı mı diye düşünüp araştırmaya bir yandan da dakika tutmaya başladım 20dakikada birdi sancı ve 2saat sonra 10-12dakikaya düşmüştü doktorumu aradım hemen hastaneye çağırdı. Hemen duşumu alıp çıktık evden 10.30gibi hastanedeydik. Ve evet Doğum başlamıştı sancılar arttı sıklaştı 4cm açılma ile gittim 9cm açılmam vardı 2saat sonra ve bu süreçte hiçbirşey yapmadım yatakta çektim sancımı. Çok güzel ilerliyordu ebeler hemşireler çok güzel moral veriyor çok hızlı güzel gidiyor yaparsın diye. Az kaldı dayan diye teselli ettim kendimi birazdan bebeğim doğacaktı. Doktorum geldi doğumhaneye girdik iğnesiz tamamen normal bir Doğum olacaktı ama ne yazık ki bebeğimin kalbinin yavaşladığını normal olursa küveze alınacağını yada sezeryan yapmak zorunda olduklarını söylediler eşimden onay aldıktan sonra ameliyathaneye geçtik artık dayanamıyorum ıkınmak geliyor doktorum ıkınmamamı söylüyor. Spinale karar verdik ve iyi ki tamamen uyutmamışlar birkaç dakika içinde bir ağlama sesi o mutluluğu heyecanı anlatamam size temizleyip yanıma yatırdılar öptüm kokladım mucizemi. Şuan Yanımda bir an olsun gözümü ayıramıyorum teyzeleri ☺️
Gece 00.30ta aldım kucağıma bebeğimi 4-5saat sonra kalkıp yürümem istendi ertesi gün taburcu olduk. Eve gelince birkaç gün agrım oldu ana dayanılmayacak şekilde değil şuan ikimizde çok iyiyiz.
Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin. ☺️