Zsare canım dönemsel olarak da düşüp çıkıyor diyebiliyorlar. Benim daha önce öyle 4bucuk çıkmıştı sağlık ocağında yaptırmıştım kadın korkutttı beni hamile kalsan engelli çocuğun olur hemen doktora görünmen gerek diye gittim bi iki gün sonra orda yapıldı 3 3bucuk civarı çıkmıştı doktor sıkıntı yok demişti. Hamileliğimde 15. Haftamdan sonra 2bucuk üstü çıkınca ilaç başladılar 12,5 kullanıyorum düşük doz ztn ama troid ilaçları çok etkiliymiş. 0.9 a kadar düştü 33. Haftamdayım hala kullanıyorum