minikkurabiyem2019 Derya6806 ben canım 11 kg almıstım 51 le hamile kaldım suan 35+3 haftalıgız 66 cıkıyorum
Tugceee123 Derya6806 ben 26. Haftada 10 kilo almıştım ama suan 30+3 ün hala sabitim biraz kendini frenle almazsın çok rahatsız değilsen al yani kime ne 😇
Derya6806 Tugceee123 bende aşırı yediğimi düşünmüyorum ama niye bu kadar aldım bende bilmiyorum görende hatta sadece karnın var diyo
CansuCaner Derya6806 var var tatlım ben daha bile fazla aldım. Bugün doktor uyardı hatta bu ay biraz fazla almışsın diye, yarından itibaren biraz daha dikkatli gideceğim. Çok meyve yiyordum o yüzden oldu sanırım.
Esesen CansuCaner ben de hep meyveden kilo aldım hamilelik önxesindwn bile az yiyorum. Hamile olmasan kesin zayıflardım ama tam tersi alıyorum😂 baya azalttım meyveyi 1-2 haftadır şeker çıkınca😥
minikkurabiyem2019 Esesen valla ben hep aldım benim kız almado sanırım ilk oglumda 2800 dogmustu 38. Haftamda . 34+6 da 2.400 dü kızım bunayın sonunda sezeryanım . Bütün kiloları ben alıyorum 😬