Pinar9001
Kızlar selam.🌸 Çok geç katılmıştım foruma ama sürekli aktif olarak giriyordum özellikle Doğum hikayelerini okuyordum.Kendi hikayemizi yazmak için gün sayıyordum.☺️Gelelim hikayemize,
39+3 teydik.Dün ufak ufak Sancılarım başlamıştı ama düzensizdi.1 cm açıklığım vardı ama hiç sancım çıkmıyordu.Sancılarımı takip ettim o arada bebeğim çok kasılıyordu ama hareketleri de normaldi.sonra benim bel ve diz ağrım dayanılamayacak hale geldi.En son kontrolde bebeğimin ritmi 170-180i görmüştü kendiliğinden toparlamıştı ama aklımdan çıkmıyordu.Eşime gidip bebeğin kalp sesini duymak istiyorum dedim kötü bir şey yoktur evet ama aklıma takılıyor çok kasıldı belim çok ağrıyor dedim.Neyse biz çıktık nstye bağladılar beni Sancılarım düzenli çıkıyordu açıklığım hala 1 cm di ama rahmim çok yumuşamıştı.Sonra Doktorum ikinci nstyi istemiş bu arada bebeğim yine 180 lere falan çıktı nabzı ara sıra o arada baktım Doktorum geldi yarım saat nstnin başında eliyle bebeği gözlemledi çok hareketliydi ve nabız sürekli değişiyordu.Çarpıntı yaşıyor gibi yükseliyordu düzensizdi(taşikardi).normal için doktorumda ben de çok istekliydik uygun zemin de başlamıştı aslında ama yaklaşık 1.5 saatlik nstde bebeğim kendini toparladı ama sancı yokken de geri yükselen nabzını görünce ikimiz de o stresi bebeğe yaşatmak istemedik.Sezeryan ekibini toplayalım dedi ebelere.O an beni bir telaş aldı Doktoruma çok güveniyorum kötü bir şey yok sadece olabilecek şeyler için dese de ben kopmuştum ortamdan.🤦🏻♀️Hemen ailelere haber verdik.Tabi o arada beni hazırladılar eşimle birlikte Doğuma giriyorum ben.Spinal yapılacaktı iğne yapılırken kendimi çok sıktığım ve panik şekilde olduğum için canım biraz yandı(ilaçtan dolayı sanırım).doğum sırasında aklımda sürekli bebeğime bir şey oldu sesleri vardı o korkuyla benim de kalp ritmim arttı🙈(Doktorum analı oğullu paniklediniz diye beni rahatlatmaya çalışıyor bu arada :) tabi hemen müdahale ediyorlar hiç korkmayın sakinleştirici verdiler anında etki ediyor.Sonra her şey bitti o minik surat Alaz’ımı gördüm.Çok güzeldi,çok farklı bir yüzü vardı bu benim mi buna nasıl bakıcam ben dediğimi hatırlıyorum 🙈☺️ Sonra bebeğimi temizlemeye götürdüler benim de dikişlerim atıldı.Sezeryan kafamda normalden hep daha korkutucu gelmişti bana ve hala da öyle🙄 o ilk kalkma yürüme ve dikiş yerlerinin ağrısı beni mahvetti.Ama oğlum için ne sağlıklıysa onu nasip et demiştim Allah’a çok şükür hayırlısını verdi.Sezeryan sırasında Bebeğimin boynuna 2 kere kordonunun dolandığını görmüş Doktorum.iyi ki sezeryana evet demişim🙏🏻.Şimdi Yanımda uyuyor bakıp bakıp ağlıyorum her şeye katlanıyorsunuz her şeye!Böyle bi kendinden vazgeçiş yok hayatta.3.550 kg 49 cm doğduk biz.🧿sütüm hemen geldi çok şükür ve emmesi çok iyi🙏🏻Şimdi tek dileğim ağrılardan dikişlerden kurtulup onu doyasıya yaşamak.💙 Rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin sağlıkla.