Akademisyenanne Plngk ben 19’da tetanoz oldum. 20’de detayli ultrasona girdik. Simdi tetanozun ikinci dozunu bekliyorum.
Plngk Mmaside beni ilk 15. Haftada cagirdilar sonra erken dediler 3 hafta sonra yapalim dediler ertesi gun saglik ocağı aradi tekrar yarin gel asini ol dedi erken demistiniz dedim sonra tekrar 3 hafta sonra yapalim dediler kafam karisti
Aysmnv35 Plngk bana da öyle söyledindi ama biraz araştırdım ben 4.ayda yapılabilir yazıyor ikinci dozu daha önemliymiş tabiki yani ilk doz korumuyor diye söyledi hemşire
Mmaside Plngk canım sen doktoruna da danış bence ben doktoruma sordum ebe bana böyle söyledi diye oda haklı dedi ona sorarak hareket etmen daha sağlıklı oluyo bence he ebe farklı söylüyor çünkü
Gamze0144 Canim benim ikinci gebeligim.17nci haftadayim bugun vuruldum aşıyı.birinci gebelikte çift doz,birden sobrakilerde tek doz aşı yapiliyor.kolumda bi agri var kaldiramiyorum allah hepimizin yardimcisi olsun
3boysmom Plngk ilk dozunu 23.haftada oldum bu ayin sonunda 2.dozumu olucam muhtemelen 28.haftamda olmus olucak:)