Aslicrn Iyi aksamlar , benim 3 genimde heterezigot pihtilasma var oksapar 4000 ve coraspirin kulaniyorm 4. Haftadan beri suan 19. Haftama girdim doktor kontrolum vardi ve bana heterezigot olanlarda igneyi 16 17 haftaya kadar kullaniyorz sonrasinda biraktiriyoruz kullanmanin bi zararida faydasida yok artik senin tercihin dedi istersen icim rahat etmezsen devam et dedi. Ben boyle bisey ilk kez duydum sizede doktorunuz boyle biraktirdimi arkadaslar yoksa devam ettinizmi doguma kadar
Ezo-masum Aslicrn benim 2 gende var canım Doğuma kadar kullanıcaz dedi 2 doktora gittim ikiside aynı şeyi dedi bence başka bi doktora görün derim
Bnbrnnym Aslicrn benim de 3 gen de var canm sadece 4000 lik iğne kullanıyorum benim doktorum da Doğum sonrası da 1 ay kullanıp bırakacaz dedi şu an 26 haftalığız
Aslicrn Ezo-masum anladm canim bide devletteki doktoruma soriym bakalm o ne dicek ama sanirim birakamam icim rahat etmez
Aslicrn Bnbrnnym genelde hep doguma kadar devam edildigini duydm bende birakmam devam ederm o zaman sagol canim
Cansump90 13haftaligiz son 1 kutu kalmisti doktor onu da bitir birakacaz dedi zaten igne 12 saatlik etki ediyormus coraspin 2-3 ay etki ediyormus doktora guveniyorsaniz birakin yoksa baska doktora da gorunun ben birakacam
Sabah39 Ben tek gende heterozigot taşıyıcıyım 17.haftamdayım doktor buna rağmen sonuna kadar kullanıcaz dedi bence de bırakmayın sırf bu yüzden 2 tane kaybım oldu, Allah kimseye yaşatmasın.
Aslicrn Sabah39 hadi yaaa of o zaman bende kullanicam ya zaten icim rahat etmez hep bi korku olur korkmaktan iyidir. Benimde 2 kaybim lldu malesef
asyaa15 İlk gebeliğim 8. Haftada düşük oldu pıhtılaşmam varmıs. 8 ay snr atekrar hamile kaldm smdi 5 haftalıgız oksapar ve coraspirin kullanıyorum kalp atışlarını daha duymaduk korkuyırum inşallah bsey olmaz iğneyi akşamdan akşama vuruyorum
asyaa15 Aslicrn hayır sadece başlıyoruz dedi o kdr iki hafta snra inşallah kalp atışlarını duyarız dedi ondan önce saglık ocagına gidecegm haftaya perşembe ordan baktıracagm kalp atışları varmı die
NhLpRn Bende de heterozigot doğuma iki gün kalaya kadar kullanıcam doğumdan sonra da on gün devam edicem
asyaa15 İğne ilk baş beni sarstı baş dönmesi mide bulantısı yaptı bünyeyle alakalıdır belki kendim hala cesaret edemiyorum. Nasip olursa herlde bende son haftalara kdr kullanacak gibiyim.
Aslicrn asyaa15 kac haftaliksin bunyene agir gelmis olabilir en baslarda bende kendim yapamiyodm ama alisinca kendin daha rahat yapiyosn