Nadye suyum sınırda derken canım fazla mı az mı ? Benimde sınırda idi fazla olarak görüldü şeker yüklemesi yaptırdım normal çıktı çok şükür dr 2-3 hafta bekleyelim biraz dikkat et yine de tatlı yeme faşan dedi bende zaten yemediğimden takmadım kafama normale dönmüş kendi kendine o yüzden takma kafana. Eğer fazlalaşırsa diyet ve egzersiz veriyoruz demişti dr um korkma yani az olması daha tehlikeli