Melissa1 az evvel ilk defa bendede oldu kramp gibi sancı gibi bian oldu geçti sonra tekrar oldu geçti rahim mi büyüyo yanlış hareket mi yaptım anlayamadım herhangi leke ağrı yok olursa doktora gitmeyi düşünüyorum 2gundur sureklı oluyosa bi doktorla görüşün