Gmzeeee 37+4 oldum 😍 bebeğim erkek,erkek gec gelir diyorlar ama ben artık doğsun istiyorum sabırsızlık içinde bekliyoruz 🤗 normal doğum istiyorum ondan da korkularım var burda paylasilan şeylerin çoğu rahatlatıyor cogu da endişeye sokuyor napicaz biz bu korkuyla 😂😂
Hllergn Gmzeeee vallahi herkes birşey diyor alakası dahi yok bebiş ne zaman isterse o zaman geliyor benim tam günümün dolmasına 9 gün kaldı hala kızımın gelesi yok normal bekliyoruz insan hele birde ilk dogumuysa kurbanlık koyun gibi bekliyor 🌸
ZAsk Gmzeeee Kaygılanmayın herkesin hikayesi kendine özel. Umarım her zaman güzellikle anacağınız bir hikayeniz olur.