Sevgili annelerimiz öncelikle 37 ve öncesinde olup da hala bebeği ters duran annelerimiz varsa hiç tedirgin olmayın bizim de tersti ve dün doktora gittiğimde nihayet bebeğim doğum pozisyonu almış.Oysa ki doktorumuz çok ümitsiz konuşmuştu.Cati muayenesi yapar diye bekledim ama 38.veya39.haftada yapacağını söyledi.Su an bebeğim 3200 kilo.Rabbim nasip ettiği sürece normal doğum istiyorum tabiki ama bebeğim de çok kilo alırsa biraz zor olacak gibi gözüküyo sizde durumlar nedir doğum şekliniz belli mi.Bebegim kaç kilo daha alır merak ediyorum açıkçası.😗😗😗