Funda16 Arkadaşlar doktorum sınırda guatr var bu ilacı kullan dedi, benim durumumda olan var mı sıkıntı yaratan bi durum olmaz inşallah tedirgin oldum biraz 🤭
Busrasumen Funda16 bende kullanıyorum 100lük. Her ay kan verip kontrol ediyoruz. Gebelikte 2nin üzerinde istemiyorlar
Esraygtf Funda16 bende en başından beri kullanıyorum doğuma kadar da kullanacağım. Bir sıkıntısı olmadı şuan doktorum kesinlikle bırakmayacaksın dedi
Funda16 Busrasumen anladım demek ki oluyormuş tek bende oldu diyip panik oldum rahatlattınız teşekkür ederim evet doktorumda önlem almalıyız dedi bana da
Saniye85 Merhaba ben de yüksek trioid hastasıyım.3 yıla yakındır kullanıyorum.hamilelikte de hiç aksatmadım.İlaçla 1.5-2’lerde sabitlenen trioidim bıraktığım an 8’lere kadar çıkıyor.
Funda16 Saniye85 hadi ya anlıyorum demek ki bu ilacı önlem amaçlı kullanmamız gerekiyor sürekli.Allah başka sıkıntı vermesin de inşallah 🙏🏻
Funda16 blgkstk ay sormayın ya insan panik oluyor ilk defa guatrdan haberim oldu hamilelikle 🤣 bilemedim ne olduğunu tam Sorayım dedim aynı yolda yürüdüğüm arkadaşlarıma 😊
fadimeozbas @Funda16 Bende kullanıyorum 3,5 du değer 25 le başladık sonra baktık ki 5,5 olmuş hemen 75 mg a yükselttiler hafta içi tam hafta sonu yarım kullanıyorum
Funda16 fadimeozbas bana da her gün bi tane verdi 2.89 değerim çıktı takip edeceğiz her ay dedi bakalım ne olacak
Funda16 fadimeozbas inşallah canım hiç bilgim olmayan bir konuydu tedirgindim rahatlattınız 😊 teşekkür ederim 🙏🏻
fadimeozbas @Funda16 Geçen aynı şekilde aynı konuyu ben post açmıştım çok tedirgindim hatta dayanamayıp aynı gün tekrar doktoruma gitmiştim🤗Ama korkma endokrin doktoruyla birebir konuştuğum için söylüyorum 🙏🏻
Funda16 fadimeozbas hadi ya görmemişim demek ki postu ya da başına gelmeden insan dikkat edemiyor😬 aynen ilk defa olunca demek ki hep bi tedirginlik çok sağol canım çok rahatlattın 🙏🏻😊
fadimeozbas @Funda16 Ne demek canım için rahat olsun sabahları aç karnına içmeye özen göster bomboş olucak miden ve içtikten sonra su hariç midene hiç bi yiyecek içecek girmicek yarım saat kadar ve başka bi ilaç da kullanırsan arası 4 saat olmalı unutma folik asitler falan🙏🏻
Funda16 fadimeozbas ay Allah razı olsun senden canım iyi oldu söylediğin kararsızdım bende folik asite dediğin gibi yapacağım çok sağol tekrardan 🙏🏻
fadimeozbas @Funda16 Doktorumun söyledikleri kuzum 🤗 İlaç tek başına etkisini göstermeli folik asidini en az 4 saat sonra iç demişti ve yarım saat su dışında hiç bişiy tüketme dedi düzenli kullanıldığında etkisi olur dedi 🥰 Allahın izniyle düzelir 🙏🏻♥️
Funda16 Esraygtf ilk defa başıma geldi tedirgindim herhalde çoğu kişi geçmiş bu durumdan Allah beterinden korusun ne diyelim 🙏🏻
Funda16 Nigdelianne ay evet bende tek bende mi çıktı diyip karalar bağlıyordum🙏🏻 Olağan bişey olması rahatlattı beni de