Kalbiminsesi Kizlar 39+2yim.bugun kontrolde hala sanci cikmayinca doktr artik vakti doluyo gelmeye niyet yok dedi bebegim tup bebek oyuzden riske atmak istemiom dedi pazartsiye kadsr dusun dedi ne yapcam bilmiom agri snaci yok pazartssi galiba sezaryan olcam basina gelen varmi tedaviyle oldigu icin doktrouda çiğnemek istemiom 40 haftadan sonrasi riskli solunumm sikimtisi yasar dedi basina gelen varmi napcam ben
Elininanasi Neden bu kadar kendinizi strese atiyorsunuz ?korkuyorsunuz sezeryandan anlam vermeriyorum Onecelikle doktra guvenmelisinz.sonra hem bebeyiniz tup bebek diye yazmissiniz.vallahi ben sizin yerinizde olsaydim en basindan normal dusunmezdim.bebeyimi duusnurdum sezeryan olurdum doktor demese bile bana.evet sagliklisi normal dogum.peki doktor olmaz dediyse riske atmaya deymez valla.kendinizi yoruyorsunuz.napsanizki?guzelce ameliyat olucaksiniz.bebeyiniz kucaginizda olicak insallah Korkmayin korkulu bir sey yok sezeryanda Sen doktora direnipde normal deyip direnirsen dahada kötu olur.dinle doktorunu sezeryan ol
Kalbiminsesi Elininanasi doktroum 38.haftadan beri istersren sezryan yaparim dedi ama ben hep normale odakladim.kendimi sancimi bekledim.ama.olmado tabi dogali norml ama sezaryanda bi seçenek cocugumu tabikide riske atmak.istiyorum artik pazartesi olucam galiba
anapanda12 Bebeğin için sağlıklı olan sezeryansa bi an düşünme normale zorlayıp da kaybetme ihtimalini göze alamaz hiç bi anne ... İnşaAllah kendi gelir gelmezse de korkmaya üzülmeye gerek yok ne kadar zorlu süreç atlatmışsın düşünsene sonunda kavuşacaksın her iki doğumun da avantajı var dezavantajı var önemli olan senin ve bebeğinin sağlığı
Kalbiminsesi anapanda12 aynn canim dokte bugune kadar riskli fln demedi bana birakti ama.haftasi dolunca riske atamam dedi bende korktim
Elininanasi Kalbiminsesi ol gitsjn canim Gecikdin derim sana.tup bebek boyle kotu dusunme Allah sana verdi onu kac vakitden sonra Normal deyip tutturma kismetinde bu varmis bak Allah yapiyor bunu.riske odaklanma hemen sezeryan ol