Mutlu_anne2 kızlar 20+1 haftalik hamileyim dünden beri karnım sem sert ve alt kısmı o kadar sert ki ne yatabildim gece ne uyuyabildim ne yuruyebildim sanki isal olursunuz da aniden çok acı bi sancı girer ya öyle bi sancim vardı kivrandim durdum sabaha kadar resmen karnım alttan çıkacakmış gibi hissettim birde hateketlerini sezeryan dukisimin yerinde hissediyorum cok asagida daha once boyle degildi niye böyle olmuş olabilir
Nil123 Mutlu_anne2 o haftalardanhatekeylerini aşağıda hissetmeniz çok normal ancak diğer ağrı kısmında doktorunuza danışmanızda dayda var👍🏻
Bosnian17 Mutlu_anne2 muhtemelen rahminiz kasılıyor doktorunuza danışın magnezyum verir benim de öyle oluyordu baya rahatlattı çok şükür.
Mutlu_anne2 Nil123 2. Gebeligim ama ilkinde hiç böyle bir şey yaşamadım hala ara ara sancı devam ediyor
Mutlu_anne2 Bosnian17 benim ilk defa böyle oldu canım ama karnım o kadar sert ki yürürken alttan tutuyorum sanki düşecek yirtiliyor karnim