yelyel42 benim ilk gebeliğimde 25. Haftadan sonra düşmeye başladı. Doğuma yakın 68 falandı. Alt taban 140 baz alınıyor. Bu çok düşük bir değer.Doktorum bu düşüklükle normal doğumun zor olabilecegini sezeryanda daha kolay kanamayı kontrol altına alabileceklerini söylemişti. Normal Doğumu engelleyen çatı darlığı vs sorunlarım da vardı. Mecbur sezeryan oldum.Hatta doktorum 35 yıllık meslek hayatımda çok trombosit düşüklügü ile Doğum aldım. En düşüklerden birisin. Endişelenme. Öncesinde yapabileceğimiz birşey yok. Gerek görülürse Doğumda kan veriyoruz kontrol altına alıyoruz demişti. Doğumda kan verilmedi. Kanama durmaması gibi bir sorunum olmamış. Doğumdan sonra da trombositlerim normale döndü. Şimdi 2. Ye 21 haftalık hamileyim. Geçen hafta baktık. 110 a düşmüş trombositler. Sanırım bunda da düşük Doğuma gireceğim. Öncekinde de böyleydi. Doğuma kadar yavaş yavaş düşmüştü. Endişelenmeyin. Doktorunuz bilgi verecektir.