Busraae Kızlar merhabaa birsey sormak istiyorum hastane cıkıslarını bebekler ne kadar süre giyebiliyorlar sadece 10lu alıcam da 5li de mi alsam karar veremedim
Rabia2019 Busraae ben 1 tane 5 li aldım canım hemşireye sıradan bir alt üst takım şapka eldiven ve zıbın vericem, kendim odamda hastane çıkışını giydiricem 10 lu almak gereksiz geliyor
Ayse_Alper Busraae 10 lu çok parça olarak gelirsa 5 parçalıdan mutlaka en az 5 adet almalısınız çünkü kakası çıkar kusar bebişko kıyafetsiz mi kalsın 😉
Nur_elif Bir ay giyerler bence bi 10 lu bide 5 li bir iki tane de tulum alınabilir geri kalanı alt üst takımlarını falan 3.6 6.9 şeklinde almak lazım kendi fikrimce. Çünkü Yenidoğanları çok az giyebiliyorlar büyük alırsak yine giyerler sıkıntı olmaz benimde ikinci bebeğim olacak Doğum Aralık’ta nasipse
Rabia2019 Melteeeem evet ama bebeği yıkamaıkları için hemşireye verilen kıyafetler kan ve kir oluyormuş, o yüzden süslü takımını odada kendim giydireceğim hemşireye sıradan bir takım vereceğim
saka36 Bebeğinizin doğum kilosuna ve boyuna göre değişebiliyor. Benm kızım 40’ı çıkana kadar giyebildi çünkü uzun ve kilolu doğmuştu. Ama arkadaşımın kızı hem zayıf hem minyon doğdu 2-3 ay kadar giydi. Ayrıca burda almayın diyenler inanın tecrübesi olmayanlar. Alın elinizin altında bulunsun. Ben kızımda bol bol aldığım halde ilk başta sürekli kustu. Artık akşama giydirecek kıyafet kalmadığı için çekim kıyafetlerini giydirmek zorunda kaldım. Onada kustu fotoğrafçı bilgisayarda sildi kusmuğu😄 demem o ki maddi durumunu varsa alın birkaç takım sizde başkasına verirsiniz. Ha iç tulumları büyük alın onlaro belli olmuyır ama çocuğun dış kıyafetlerini büyük alıp emanet gibi giydirmeyin.
El_mu Bence 2 veya 3 adet 5li yeterli 10luya gerek yok kanaatimce normal tulumlar sonrasında daha mantıklı