Handesahra Sonunda o büyülü ana kavuştum hep hayal ettiğim hep rüyalarımda kucagıma aldığım minik prensesimi kucağıma aldım o mis kokusunu doya doya içime çekebiliyorum şükürler olsun.Hep normal doğum denilmişti ama 9 saat suni sancı cektim rahim acıcı vurdular ama 7 cm den daha fazla rahmim acılmadı ben daha dayanırdımda bebeğimin kalp atısları dusmeye baslayınca onu riske atmak istemedim cok sukur suan yanımda Allahıma sonsuz sukurler olsun beni ona saglıkla kavusturdu .Allahım butun hamileleri sag salim bebeklerine kavustursun 😊
Deletedmom00170 Handesahra Sağlıkla büyüt yavrunu 💙 Allah isteyen dileyen Allah isteyen;Dileyen: o duygunun hakkıni verebilecek herkese anne baba olmayı nasip etsin inşallah 💙
Hazalcaa Handesahra allahım ikinize de uzun sağlıklı hayırlı ömürler nasip etsin darısı başımıza inşallah 💕🤲🏻
Bosnian17 Handesahra hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün sağlıcakla inşallah. Darısı başımıza 😊🙏🏻💐