Togbaa Hanımlar dışardaydm bi anda böle idrar yapma isteği şeklinde bir his geldi daha sonra eve geldim sık sık 3 sn de bir aynı his oldu hatta bacağımı araladığımda istemsizce hiç bir etki (ıkınma vs olmadan) aktığını farkettim idrar mı su gelmesi mi anlayamadım 38 +4 düm. Her hangi sancım yok ama oturduğum yerden ped taktım ıslandıgını hissediyorum(niye oturuyn diyenler eşim yolda geliyor onu bekliyorum evde hastne için)
Mavilianne Togbaa yazdığınızı zor okuyup anladım. Anladığım kadarıyla şunu diyebilirim, eğer tutamadıysanız suyunuzdur ama tutabildiyseniz idrarınızdır. Korkmayın eşiniz geldiği zaman doktorunuza gidin kontrolünüz yapılır
Ga35 Togbaa ped değil kağıt havlu koyarsan ne kadar geldigini daha iyi anlarsin suyun devamlı akar tutamazsin
nilly Togbaa tutamama durumu varsa su olabilir. Önce sancı gelmesi gerekmiyo. Bazen su ile başlar bazen nişan denen bi damladık kanla başlar.
Btntsbk Togbaa benimse bir anda suyum gelmişti değişik bir kokusu var suyun tatlısı gibi. Kokusu var canım. İdrarırı tutabilirsiniz suyu tutamıyorsun
Gamzelianne1453 Togbaa bendede aynisi oldu bugun 5 defa avuc ici kadar camasiri islatan ilik su seklinde akti renksiz kokusuz seffaf esimi bekliyorum gidicem herhangi bir sanci yok ama su mudur bilemedim bakicaz