Marry 6 cm yumurtalık kistim varken hamile kaldım normal doğum istiyorum bu durumda bilgisi olan var mı
Handeaslan39 Marry benımde kistim var canım 4 cm hamile kaldım bir sorun olmayacağını söyledi doktorum 🙂🙂 suanda 11 haftalığım 🙂
Marry Biz 19 haftalık olduk çok şükür. Ama genelde sezeryan yapıp kisti de alıyolarmş diye duydum. Doktorumda doğum konusında henüz birşey söylemedi
Fatma1983 Benimde vardi kendiliginden kücüldü doktor normalde 13. haftadan sonra kücülür dedi.cok sükür birsey kalmadi