Medinee23 Bizde uzun süredir sayıyoruz hıçkırıklarını 😍 30+1 olduk bugün kız bebek bekleyenler kizceleriniz sağ tarafta mi sol mu ..benim hep sağımda..ve artık canımı acitmaya başladı hareketleri sanırım doğuma yaklaşıyoruz 🤣😏😍
Hzlhakko Medinee23 valla canım o değişiyor bünyeye göre sanırım benim sağ yumurtalıkta gelişmişti şimdi sağda solda hiç belli olmuyor
Hzlhakko Badevehande ne tarafa yatarsam o tarafa dönüyor minnak kuzum bazen rahatsız olduğunda vuruyor dönüyorum sırt üstü yatmıyorum hiç iyi değilmiş çünkü
yigitmom_ Hzlhakko 28+1'm ve hergün istinasiz günde 2-3 defa çıt çıt diye ses geliyor bebek hareket halindeyken doktora soruyorum bakiyor sorun yok diyor ama bu resmen cam catlar gibi çıt ses geliyor delirecem
Hzlhakko yigitmom_ aaaa şimdi bende baktım Google biri bebeğin kemiklerinden ses geldiğini söylüyor magnezyum kalsiyum kullanıyor musun
yigitmom_ Hzlhakko evet canim süt icemiyorum diye nesquikli icmeye calisiyorum bolca peynir yogurt tuketiyorum magnezyum ilacimi da kusuyorum icince diye magnezyumlu soda tüketiyorum neden ki
Hzlhakko yigitmom_ ben kullanıyorum son 4 Aydır vücuduma iyi geliyor ağrı kramp azaldı bayağı belki bebeğinde ihtiyacı vardır diye düşündüm ama doktorun yönlendirmesi gerekiyor testlerin falan normal çıksa bile kullanılması iyidir diyorlar
yigitmom_ Hzlhakko doktorum veriyor da küçüklüğümden süre gelen tek sıkıntım var hap yutamamak bu yasima kadar hep igne yedim hap nedir bilmem ee haliyle hamilelikte çok zorluyor beni