yigitmom_ eknsnsr98 Diyarbakir da yasiyorum 28+1 haftalık gebeyim Özel Genesis Docent Mahmut Erdemogluna gidiyorum: )
Melek36 eknsnsr98 merhabalar ben de diyarbakırda yaşıyorum. 33+2 haftalığım. Ben de memorial yunus çavuşa gidiyorum. Şükür olması gerektiği kadaryolunda hersey
Seyma123 Melek36 Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin InşAllah canım doğum ücretleri ne kadar acaba bilgin var mı