Sera00 ben 30+6 da doktora gittim kontrole. Sonra araya bayram girdiği için kurban bayramı 34+3 te gittim kontrolden sonra nstye bağladı. 2 hafta sonra yine gel sonra her hafta geliceksin dedi. Yarın kontrolüm var. 36+3 olcak yarın. Sonra bidaha her hafta doğurana kadar tabi her hafta gittiğimde nstye alırmı bilmiyorum 🤔☺️