maybeone_34 kaç gündür sürünüyorum resmen tek doz antibiyotik kullanıyorum hem ağır bir grip geciriyorum hem de idrar yolu enfeksiyonum var ağrı kesici de korkumdan içmiyorum.iki gündür de anlamadığım bir şekilde mide ekşimesi başladı yemek de yiyemiyorum.zor durumdayım 😭😭😭