MerveeAltnk Buda benim çantamdakiler ☺️
Bebek için;
-2 adet 10 lu hastane çıkışı
-1 adet zıbın takımı
-10 adet yenidoğan bebek bezi
-1 paket yenidoğan ıslak mendili
-2 adet kullan at alt açma örtüsü
-2 adet yenidoğan zıbın atlet
-Biberon ve emzik de koydum ne olur ne olmaz diye
-Şapka ve çorap takımların içinde olduğu için ayrıca koymadım
Kendim için;
-1 adet sabahlıklı pijama takımı
-1 adet gecelik
-1 paket depend
-3 adet göğüs pedi
-Göğüs ucu kremi
-1 adet emzirme sütyeni
-1 adet emzirme atleti
-4 adet iç çamaşırı
-2 çift çorap
-Emzirme örtüsü
-Lohusa terliği, tacı
-Hastane odası süslemeleri