Superfreshlerim mamyfat93 looBex,Medisana ve weewell arkadaşım banada bu üç markayı önerdi canım daha almadım ama bunlardan birini alırım diye düşünüyorum
Superfreshlerim mamyfat93 braun iyi marka ama çok pahalıymış o kadara gerek yok dediler onları eylül sonu ekim başı gibi slmayı planladığım için daha kendim araştırmadım canım, arkadaşlarımın önerileri bunlar
mamyfat93 Superfreshlerim evet canım pahalı ama 10 sene kullanan bile varmış. Ablamda 5 senedir kullanıyor birşey olmadı😇 Allah muhtaç etmesinde kullanmayalım inşallah
Superfreshlerim mamyfat93 amin inşallah, iyi para verincede kaliteli ürün alıyorsun, bende araştırırım canım hiç bakmadım daha onlara sıra sıra gidiyoruz🥰
deletedmom309 Braun temassız ölçer var bize hediye gelmişti. Ben çok memnunum. Ama evde dijital koltukaltından ölçen bir termometre daha bulunduruyorum. Yüksek ateş olduğunda ikisini kıyaslayıp dijitale göre önlem alıyorum genelde