Zeytin7
Merhaba, şimdi doktordan geldim şiddetli karın ağrısıyla gitmiştim. Ultrasonda bebeğin kazıldığını söyledi ve bir de içeride kanama olmuş stres yapma dedi korkulacak bir durum yok dedi ve kasılma için Progestan verdi. Başına böyle bir şey gelmiş olan var mıdır? İster istemez tedirgin oldum çok