ShrBkr Selam kızlar🙋🏽♀️ Doktordan çıktım şimdi 19+5 im bebeğimin kilosu 400 gr çıktı ve boyu 24 cm . Doktor iyi gözüküyor dedi baska bişey demedi .Normal mi ?
Superfreshlerim ShrBkr aramızda tam 1 hafta var bende 18+5 im çarşamba kontrolüm var çok merak ediyorum ne kadar olduklarını, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin☺️