Yesimeliz belki saçma olabilir ama kansızlıgn varmı. Ben kaç aydır aynı durumdayım sabh namazını kılıo yatıyorum ve 8de gözler faltaşı açık. 2 yada 3 saat en fazla uyuyorum.. Neyse dün doktorda kansızlık için iki tüp kan taktılar. Eve geldim deliksiZ uyumuşum gündüZ 2 saat. Neyse akşam 12de yattm sabaha kadar uyumuşm bi baktım saate 5.38 yok yaa degildir ben yanılıorum falan dedim ama şnanaılmaz mutlu oldum. Ben ona sebep olabilir die düşündüm ama olmayadabilir belki bu gece nolcak bakalım