Ruhsuz ben 3 kayıp yaşadım bu genlerim sıkıntılı. Oksapar 0,4 lük iğne kullanıyorum ve coraspin. Rahim filmi temiz çıktı denilmişti ama mersinde bir profesör T rahim gibi demişti. Arka kısımları darmış. Gaziantepte histeroskopi yaptırdım. Rahim genişletildi. Protein s-c değerlerine baktır canım lupus antikoagülan değerine de baktır. Ben hematoloji bölümüne gittim. Pıhtılaşma yok sende dedi bana kalsa iğneye gerek yok dedi. Bi kadın doğum doktoru da tesadüf de olabiliyor sebepsiz olabilir bebeklerin genetik bozukluğu olabilir dedi.