Sevey Kızlar 32. Hagtada izin raporu nasıl alınıyo ben deblette muayene oluyorum direk veriyolar mı iş yerinden falan birşey getekli mi bilen var mı
Sumeyraerva Sevey veriyo devletlerde bi tane kagida imza atiyo sadece doktor baska bisey degil yani tam 32de hastanede olmaniz lazim tarih gecikmemesi lazim ona dikkat edin
Karakirazsibel E rapor da olması lazım siz doktora söylerseniz yazıyor e rapor olarak sisteme giriyor çalıştığıznız bazı kurum ta da şirketler sizden bir de dilekçe istiyor bu kadar