Yoncagul ben de 18. Haftadayım ilk hamile kaldığım haftalarda günde 3 4 tane içiyordum, sonra çevremde ki herkes bırakmamı söyledi bırakamadım ama günde sadede akşamları kahveyle bir tane içiyorum, ama bu hafta canım öğlenleri de çok istiyor 2 taneye çıkardım. Doktorum her gittiğimde tabiki de içme diyor ama ben bu kadarını başarabildim. Stresten iyidir diye düşünüyorum 😞