Ftmylmz Ben ilk oğlumda ahşap beşik almıştım. Maalesef biraz ayaklandıktan sonra kullanamadık. Sanırım 8 ay anca kullandık. Sonra tek kişilik alçak yan korumalıkları olan bir yatak aldık onda yattı. 2. Bebeğime park yatak alacağım daha kullanışlı hele ki yer sorununuz var ise. 3 hafta önce Kraft'ın e bebekte bir park yatağını görmüştüm 600 TL civarı idi fiyat değişmiş olabilir. Bebek arabası standart bir araba alacağım traveller çok kaba bence. Rabbim gönlünüze göre versin 🙏