Eagle564 Evet duydum. Sgknın sitesinden bir şekilde bakılıyordu hatta ben bakmıştım ama nasıl girdm bilmiyorum happykidste link paylaşılmıştı orda bir kadın almıştı doğum parasının yarısını. Sezeryanda devletin özel hastaneye söylediği meblaa yüksek ihtimalle geçiyor. Hastaneden detaylı fatura almak hakkınız sgkyı arıyorum ya da şimdi şikayetçi olucam ya da gerekirse kavga gürltü yapın aöa faturanızı alın. Bu faturayla sgkya gidip benden fazla para aldılar diyorsunuz başvuru yapıyorsunuz sgk değerlendirme yapıyor. Hastane geri öderse paranızı alıyorsunuz ama ödemezse zorluk çıkarırsa sgk 10000 tlden daha fazla ceza kesiyor hastanye hastanede size parayı vermek zorunda kalıyor. 2 ay gibi bir sürebulabilir bu uzun bir süreç ama alan var benim düşündüğüm hastanede 2750 sezeryan hesaplamalarıma 1335 tl geri alma hakıım vardı. Yazan bayanda aynı hastanede yapmış doğumu hemde orda çalışan olduğu halde almış parasını geri 🤗