Hsrt_orhn 12+6 oldum tecrübeli ve bilgi sahibi olan hanımlar buyrun sohbet edelim yardımlaşalım Siz neler öneriyorsunuz nasıl beslenmeliyiz Nelerden uzak durmalıyız 💁🏻♀️🤰🏻😇?
Deletedmom00170 Hsrt_orhn kuzum kızartma asitli içecekler tüketme sağlıklı beslen Sebze ve et tavuk balık tuket yoğurt türevi olsun muhakkak
novice_mom Hsrt_orhn Günlük ceviz ve badem tüketimi önemli. Muz ve sade soda magnezyum açısından zengin. Balık mevsimi açıldı haftada 1, 2 tüketmek lazım. Benim aklımdakiler bunlar 😇
sdsd Hsrt_orhn ciğer kesinlikle yemiyorsunuz,sizin için faydalı olan her şey bebeğede faydalı zaten o yüzden protein ağırlıklı sağlıklı besinler tüketin, et yumurta vs onlarından iyi piştiğinden emin olarak tüketin
MrveAsel Hsrt_orhn patetes tüketmeyin sindirimi zor ve hiç bişeye yararı yok. Beslenmenizi protein ve faydalı yağlar üzerine oluşturun. Her gün bir yumurta kaşar muz badem bebek için faydalı 👍🏻
Ask_H Bugün doktorum 6 öğün beslen dedi 3 ara öğünmüş balık et tavuk sebze tüket dedi ara öğünlerde badem fındık fıstık kuru kayısı kuru üzüm dedi birde bol su içilecekmiş bana 6 öğün çok fazl gelir çok yeni hamileyim ve bu aralar midem çok hassas iştahım pek yok ama dediği şeyleri yemeğe özen gösteriyorm bir de meyve de önemli ama şeker oranına dikkat çok abartmamak lazım meyveyi 😉