zhrszcylcn canım ayrı yumurta ikizi benimkiler ama her gittiğimde hep o risk bu risk gerçekten en güzel zamanlar hamilelik keyfini çıkarın diyorlarya biz onu hiç yaşayamayacağız sanırım sürekli riskleri düşünüyorum, rahim ağzı uzunluğum birden kısalır mı, erkenden doğarlar mı, ya bişey olurda farketmezsem.... hep kafamda deli sorular