[silindi] Normal doğum mu kolay yoksa sezeryan mı kolay kolay demeyeyim de hangisinin acısı diğerinden daha fazla 😀
Seda_yazar İkiside zor kolayı yok birisi başta zor diğeri sonda sondaki acı daha kötü bence bebekte sıkıntı olmadıkça normal doğum bence
Ozlemsel84 Yani şu kadar söyleyeyim her insanın Doğum deneyimi farklı normal Doğumu kolay olanda var zor olanda sezeryanı zor geçirende var kolay yani nedersek yalan olur benim ilk sezeryanım çok rahattı sonrasıda çok rahat geçti ama 2.kez olucam ve bi fikrim yok allah yardımcımız olsun ama bu şekilde fikir sahibi olmak imkansız 😊