Mine 1PrensAnnesi internetten yorumlarına baktım da herkes çok memnun alacağım ıslak mendil o olur sanırım 😇
Mine aysegul1414 sabun tozu çamaşırlarda kalıyor diyorlar bende sabun tozu almayı düşünüyorum kullandınız mı
aysegul1414 Mine bazen kaliyo çok atarsan tozunu kalmıştı bi kaç sefer bende tekrar durulamaya getryorum makinayi bisey kalmyo canm
Minnakanne Mine ebebekte var 5 tl ben onlardan aldım babyme ebebegın kendı markası kotu degıldır dıye dusunuyorm 🤗🤗
Mine Minnakanne evet buraya da e bebek açılacak onu bekliyorum inşallah kısa zamanda açar da daha kolay ulaşırım aradıklarıma 🤗
Mine aysegul1414 belki dediğin gibi çok koyuyorlardır zaten çok büyük değil paketleri dediğin gibi yaparım 😇
aysegul1414 Tbberk ilk çocuk da kullanmadım şuan ikinciye hamileyim daha olmadı ama bundada kullanmam alerji yapar dediginiz gibi