Gizemcetin94 Merhaba ☺️ 24 haftalık hamileliğim öğrendiğimde 65 kiloydum bu süreç içerisinde 3 kilo verdim hiç kilo almadım normal mi acaba bu durum
Deletedmom0026 Gizemcetin94 evet bende kilo verdim , yeme icme duzenim dgisti bebegin sagligi iyi ise sorun yok demektir
Deletedmom277 Gizemcetin94 Canım biraz daha geçince az da olsa istemsiz kilo alacaksın bu ilk 4 5 ay kilo almaman normal.
MrveAsel Gizemcetin94 canım bende 63 kiloyla hamile kaldım ilk 3 ay hiç kilo almadım hatta 62 ye düştüm şu an 33+3 haftalığım 69 kiloyum bebeğin gelişim durumuda normal kilo almamak en güzeli😄
HGC MrveAsel çatlak oluştu mu? Şunun için soruyorum az kilo almak ile çatlak arasında bir orantı var mı 🤭
Safnaz 21 haftaligim 10 kilo aldim 🙈 ve dikkat ettigim halde 🤷♀️ kizim saglikla gelsin de verilir elbet oglumda 30 kilo almistim 1 sene sonra eski kilomdaydim.
Rbysf 31 haftaligiz 7 kilo aldim. Bana da az kilo aldim gibi geliyor du doktor a sordum bebegin gelisimi iyi ise annenin kilosunun bi onemi yok dedi icim rahat etti yani
HGC Nesexx çatlak oluştu mu sizde? Az kilo ile çatlak arasında bir bağlantı var mı onu merak ediyorum bir de kilonun az alımıyla karnın büyüklüğü arasında da bir bağlantı var mı 🤓
MrveAsel HGC benim cildim çok kuru ergenliktete çatlaklarım oluşmuştu şimdide oldu onca kremi yağı kullanmama rağmen 😅 bence kilo almakla alakası yok tamamen cilt yapısıyla alakalı ben 8 ayda 6 kilo aldım karnımda çok büyük değil ama çatır çatır çatladım 😂
Cagla22 HGC tabi ki bağlantı var. Bn 30.haftaya girmek üzereyim 6 kilo tek aldım ve bir çatlağım dahi yok. Kilo alınırsa karın ne kadar büyürse o kadar çok çatlak olur