seymamrtklc Merhaba arkadaşlar.Ben ilk bebeğimi 21 haftada spina bfidadadn kaybettim aldırmak zorunda kaldık 😔😔Şimdi ikinci gebelik içün korkuyoruz açıkcası eşimle yine aynısı olack korkusuyla yaşıyoruz.Sizlerdede ilk gebeliği benim gibi olan daha sonra sağlıklı bebek dünyaya getirenler varmı?cevaplarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
Haticefirat seymamrtklc bende bir bebeğimi sipina bifida ve hidrosefali yüzünden 7 aylık doğurdum şuan tekrar hamileyim 25 haftalık 😏
Deletedmom00170 seymamrtklc kuzum spina bfida Folik asit eksikliğindan olur acaba folikasit kullandın mı
seymamrtklc Suna_Aysal aynen canım 6 aydır falan 50 mg folbiol kullanıorum.Ama bi sorucam doktora baya yüksek doz kullanıyorum baya oldu.
Haticefirat seymamrtklc hayır yok ben bir yıl ra verdim yani yine allaha tevekkül ediyorum ama ikili testim detaylı ultrasonun her şeyim temiz çıktı sadece şunu tavsiye ediyorum gebe kalmadan ilk 2 ay öncesinde folik asit başla ve doğum yapacağın güne kadar kullan çünkü bizde tekrar tekrarlama riski var 1000 de 1 hastalık 40 da 1 e düştü bizim için tedbirli olmak lazım
seymamrtklc Haticefirat hamdolsun bi sıkıntı yokmuş.Bizde ara vereli 7 ay falan oldu.6 ay falan yüksek doz folik asit kullandım 50 mg.Sen kaç kullanıyorsun canım.Gebelik boyunca devam et diorsun yani anladım.İlk hamile kaldıgında folat degerini hatırlıormusun peki
Haticefirat seymamrtklc hayır hatırlamıyorum ama ben de hala ağır doz kullanıyorum folbiol 5 mg gittiğim bütün doktorlar son güne kadar devam ediceksin dedi bu yüzden hala devam ediyorum
seymamrtklc Haticefirat pardon canım benimkide 5 mg miş yüksek doz aynı ilacı kullanıyoruz.Ben 3 haftadır falan kullanmıyorum tekrar başlıyım o zmaan.Bu arada İnşAllah sag sağlim kucagına alırsın canım.Darısı bana inşAllah
seymamrtklc Haticefirat Deletedmom00170 canımm gebelik öncesi kullanmamıştım😔Şimdide ikincisi için korkuyoruz
Deletedmom00170 seymamrtklc kuzum korkma ilk kaybettiniz diy başınız sağolsun bu arada aynisi olacak diye birşey yok