Superfreshlerim 2annesi çok şükür şuanda yok canım, progrstan gece 1 tane içiyorum, 9 hafta sonuna kadar günde üç kez fitil olarak hergünde iğne olarak kullandım
2annesi Superfreshlerim hmm ben 5 haftalıktan 12 haftaya kadar hergün 2 kez kullandım iğneyi hapı bu hafta tekrar başladık Allahın izniyle İnşallah sağsalim alırız kucağımıza 🤲🏻
Superfreshlerim 2annesi ben transfer öncesi başlamıştım canım, 9 . Hafta sonunda iğneyi kesti 10 gün sonra da fitili kesti ama kanama olunca tekrar progestana günde 1 kez başladı doğuma kadar
2annesi Superfreshlerim hmm anladım bana 100 mg lık vermıstı sabah akşam olarak 2 günde bir iğneye düşürdü hapı 200 mg yaptı bakalım
Sevvaldal 2annesi zarari yok. Benim de ilk 3 ay hep kanamalarim oldu ve cok fazla ultrasona girdim. Oglum dogali 2 haftayi gecti, sukurler olsun gayet saglikli🙏🙏🙏💙🧿😊🥰