Halimearslan55 Melda yaptırdım yapılmalı .. doktorun ne derse onu dinle şekerin varsa bebeğine riski var ve sanada
gunaynur Melda ben yaptırdım pişman da değilim, önce aç karnına kan alıyorlar sonra şekerli şerbet gibi bir şey içiyorsun öyle kan alıyorlar
Melda Halimearslan55 anladım açken kan mı verecez sonra mı yükleme yapılıo nasıl oluo k bakma soru soruyorum ama
Melda Halimearslan55 saol canım tsk ederim benım dr da 75 gr dedı ama kafam karışık dı heralde yükleme yapacam
Elifahmetekin 300 hekimden 299 u yaptirilmasi gerekiyor diyormus benim doktorum da istedi kararsizim ...