ozlem_yasn03 böyle bir durumda davayı kazanmayanı yoktur bence.
Devlet normal şartlarda bile işveren yerine işçinin yanında oluyor bir de hamilelik durumlarında daha da etkili bu durum. Sadece tazminatını almakla kalmaz işe geri iadeni de açar onu da alırsın