Serimeri16 Bayanlar öncelikle inşallah yavrularımızı zamanı geldiginde kucagimızı almayı nasip eder bugün kontrolüm vardı 32 haftalığım ve bebeğimin kilosu 1828 gram doktor çok az buldu gelişimi ve buda beni oldukça çok etkiledi kilo alımı için ne yemeliyim tavsiyesi olan varmı simdiden teşekkürler
Deletedmom277 Serimeri16 Bebekler son hafta zaten fazla kilo alır dert etmeyin protein kalsiyum ağırlıklı beslenin kırmızı et süt yoğurt yumurta ceviz badem vs.
sinemsepci Serimeri16 dert etme canım bebeğine kilo aldırcak şeyler yemeye çalış. Daha 2 ayın var asıl kiloyu bundan sonra alcak zaten bebeğin
elifeceylan Serimeri16 kuzum bizde 32 haftalık olduk bebeğimiz 1800 gr geldi doktor haftasıyla uyumlu dedi çerez ye kalsiyumlu beslen kilo alır ben bile normal olduğunu düşünüyorum 😊sen üzülme
sevgitekes Serimeri16 bizde 32+1 de gittik 2 kilo 50 gram boyu 45 cm di geçen ay bir kiloydu bu ay düzenli dut pekmezi kullandım yatmadan önce iki üç tatlı kaşığı bence o etki etti denemeni öneririm
anapanda12 32+4te 1.717 gramdı .. doktor haftasıyla uyumlu sorun yok demişti sizinki neden öyle öngörmüş bilemedim 39+1de 3.100 gram doğdu yani nerdeyse 7 haftada bi kilo falan aldı her bebeğin gelişimi kendine has ve genelde doğum kilosu anne babanınkine yakın olur kendini üzme Muz ceviz içi sade maden suyu müsli gevrek çiğdem dondurma pekmez bunlar kilo yapar bebeğine ben son zamanlarda bunlardan çok tükettim
Serimeri16 anapanda12 maşallah ne güzel kilo almış bende çok dikkat edeceğim inşallah bundan sonra motel boazmaktan başka isi yok doktorun