Suheyla19A ben hala yapıyorum temizliğimi 28+2 ama ilk 3 ay dikkat etmek gerekiyor dinlene dinlene yap derim. İlişki konusunda hiç kısıtlamadım riskim yok diye maşallah hiç kanama akıntı vs olmadı 2 güne bir olduğu bile oluyor dert etmiyorum bebeğimin hareketleri gelişimi güzel hatta 10 gün filan önde .yeme içmeme de çok önem vermiyorum sadece süt ürünleri çok tüketirim oda sevdiğimden dolayı(yoğurt,peynir,sütle nesquik gibi)