Htn_kbdy @Teoriye göre kız ve erkek bebeklerin kalp atışları anne rahminde farklı oranlarda atar. Bir erkeğin kalp atışı 140 ya da altında olurken kızlarınki 140 ya da yukarısında olarak gerçekleşir. Bunu bende okudum internette o yüzden sordum
Superfreshlerim Htn_kbdy ilk kalp atışlarını duyduğumuz zamanlar biri 157 diğeri 154 atıyordu ikisi de kız, belli bir haftadan sonra kız erkek ikisinin de kalp atış hızı yavaşlıyor zaten
Htn_kbdy @Teoriye göre kız ve erkek bebeklerin kalp atışları anne rahminde farklı oranlarda atar. Bir erkeğin kalp atışı 140 ya da altında olurken kızlarınki 140 ya da yukarısında olarak gerçekleşir. Internette böyle yazıyor o yüzden dedim
Ecemsbaby Htn_kbdy 1 ay kadar sabret bence hiç belli olmas tahminlerle zaten iki seçenek var 🙈 12.haftada öğrenirsin inşallah bebek gösterir de senin de için rahatlar